Am creat această secțiune de asistență pentru a te ajuta să obții imediat răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul timpului.
Cum pot recupera un voucher/card pierdut?
Dacă ai șters din greseală e-mail-ul ce conține voucher-ul tău, completează formularul de mai jos și spune-ne un număr de comandă, o adresa de e-mail sau orice alt detaliu consideri că ne poate ajuta să îți identificăm ID-ul de client. Unul dintre colegii noștri de la departamentul Digital Customer Service va reveni către tine, prin e-mail, cu o listă a voucherelor tale active.
Te-ar mai putea interesa și:
• Ce este voucher-ul de reducere?
• Ce este Red Prices?
• Când este următorul Red Prices?
• Ce este cardul Red Prices?
• Când primesc voucher-ul/cardul?
• Cum activez voucher-ul/cardul?
• Cât timp este valabil voucher-ul/cardul?
• La ce produse se aplică reducerea?
• Vreau să mă dezabonez de la e-mail-uri și SMS-uri
• Vreau să văd din nou lista de întrebări