Topcoat

Asistență clienți

Am creat această secțiune de asistență pentru a te ajuta să obții imediat răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul timpului.

Cum pot recupera un voucher/card pierdut?

Dacă ai șters din greseală e-mail-ul ce conține voucher-ul tău, completează formularul de mai jos și spune-ne un număr de comandă, o adresa de e-mail sau orice alt detaliu consideri că ne poate ajuta să îți identificăm ID-ul de client. Unul dintre colegii noștri de la departamentul Digital Customer Service va reveni către tine, prin e-mail, cu o listă a voucherelor tale active.



Te-ar mai putea interesa și:

•  Ce este voucher-ul de reducere?
•  Ce este Red Prices?
•  Când este următorul Red Prices?
•  Ce este cardul Red Prices?
•  Când primesc voucher-ul/cardul?
•  Cum activez voucher-ul/cardul?
•  Cât timp este valabil voucher-ul/cardul?
•  La ce produse se aplică reducerea?
•  Vreau să mă dezabonez de la e-mail-uri și SMS-uri
•  Vreau să văd din nou lista de întrebări