Topcoat

Asistență clienți

Am creat această secțiune de asistență pentru a te ajuta să obții imediat răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul timpului.

De ce nu pot trimite comanda?

În cazul în care nu poți trimite comanda, te rugăm să verifici situațiile prezentate mai jos. Este posibil ca una dintre explicații să îți fie de ajutor.

Verifică dacă ai selectat modalitățile de livrare și plată în coșul de cumpărături.

În coșul de cumpărături, deasupra produselor, ai un mic formular în care trebuie să bifezi unde dorești să îți livrăm produsele, cum dorești să primești comanda și cum vrei să achiți contravaloarea produselor. În cazul în care ai uitat să bifezi una din opțiunile necesare finalizării comenzii, vei avea în acest formular o bandă roșie și o săgeată ce îți va arăta unde nu ai bifat nimic.

Verifică dacă toate produsele din coșul de cumpărături sunt în stoc.

Produsele care au un stoc limitat se pot epuiza înainte ca tu să trimiți comanda. În cazul în care unul dintre produsele pe care le-ai adăugat în coș nu mai este deloc disponibil sau nu mai avem în stoc cantitatea pe care o dorești, site-ul nostru te va atenționa marcând produsul cu o bandă galbenă și îți va permite să ajustezi automat cantitatea disponibilă în stoc sau să scoți produsul din coșul de cumpărături astfel încât să poți finaliza comanda.

Ai ales mai multe cadouri decât sunt permite pentru valoarea comenzii tale.

Această situație apare când adaugi în coșul de cumpărături mai multe produse, selectezi cadourile pe care le poți primi, apoi te răzgândești în privința unor produse și le scoți din coș. În cazul în care numărul cadourilor pe care le-ai ales este prea mare, site-ul nostru te va atenționa marcând cadourile cu o bandă galbenă și îți va permite să ștergi surplusul de cadouri din coșul de cumpărături astfel încât să poți finaliza comanda.

Verifică dacă modalitatea de plată ramburs la curier este disponibilă pentru comanda ta.

În cazul în care posibilitatea de plată ramburs la curier nu este disponibilă pentru comanda ta, site-ul nostru te va atenționa printr-un mesaj marcat cu o bandă roșie. Pentru a putea trimite comanda, trebuie să modifici modalitatea de plată și să alegi plata cu cardul.

Te-ar mai putea interesa și:

•  Trebuie să mă înregistrez pentru a comanda?
•  Cum plasez o comandă?
•  Pot plăti ramburs la livrare?
•  Vreau să văd din nou lista de întrebări