Topcoat

Asistență clienți

Am creat această secțiune de asistență pentru a te ajuta să obții imediat răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul timpului.

Cum pot modifica produsele dintr-o comandă?

Comenzile tale sunt expediate în câteva ore de la trimitere. Excepție fac, desigur, zilele de weekend și sărbătorile legale, când partenerii noștri de livrări nu lucrează. Putem fi atât de eficienți doar atunci când respectăm un flux logistic clar și bine stabilit.

Modificarea, chiar și a unui singur produs dintr-o comandă, presupune stornarea facturii, anularea documentului AWB, refacerea facturii și regenerarea documentului AWB.

Pe lângă aceste lucruri, în cazul în care comanda a fost deja pregătită pentru livrare, modificarea unei comenzi mai înseamnă căutarea cutiei, desfacerea acesteia, adăugarea produsului și reîmpachetarea. Toate aceste lucruri întârzie expedierea celorlalte comenzi și lasă, de multe ori, loc pentru posibile greșeli.

De aceea, adăugarea produselor într-o comandă, modificarea/înlocuirea acestora sau scoaterea unui produs dintr-o comandă se poate face doar prin anularea intregii comenzi și refacerea acesteia.

În cazul în care trebuie neapărat să modifici o comandă, te rugăm să ne anunți prin intermediul formularul de mai jos ca să o anulăm cât mai repede posibil:

Te-ar mai putea interesa și:

•  Care este stadiul comenzii mele?
•  Care sunt taxele de transport?
•  În cât timp ajunge comanda?
•  Cum pot anula o comandă?
•  Livrați și în alte țări?
•  Cum pot șterge sau modifica produsele din coșul de cumpărături?
•  Vreau să văd din nou lista de întrebări