Topcoat

Asistență clienți

Am creat această secțiune de asistență pentru a te ajuta să obții imediat răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul timpului.

Cum pot șterge sau modifica produsele din coșul de cumpărături?

În dreptul fiecărui produs din coșul de cumpărături vei găsi două butoane roșii. Primul, , permite ștergerea produsului din coșul de cumpărături, indiferent de numărul de bucăți adăugate în coș. Cel de-al doilea, , permite modificarea cantității pentru respectivul produs. Poți șterge produsul și cu ajutorul acestui buton. Tot ce trebuie să faci este să introduci cifra 0 în dreptul cantității.

Te-ar mai putea interesa și:

•  Care este stadiul comenzii mele?
•  Care sunt taxele de transport?
•  În cât timp ajunge comanda?
•  Cum pot anula o comandă?
•  Cum pot modifica produsele dintr-o comandă?
•  Livrați și în alte țări?
•  Vreau să văd din nou lista de întrebări