Topcoat

Asistență clienți

Am creat această secțiune de asistență pentru a te ajuta să obții imediat răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul timpului.

În cât timp ajunge comanda?

În București:

1) Poți ridica personal comanda de la Packeta în jurul datei de 10-13 Mai.
2) Poți ridica personal comanda de la Easybox (Sameday) în jurul datei de 10-13 Mai.
3) Îți putem livra comanda prin Sameday în jurul datei de 10-13 Mai.

De reținut! Zilele lucrătoare nu includ weekend-urile și sărbătorile legale. Chiar dacă, uneori, partenerii noștri de livrări lucrează și în weekend sau în zilele considerate sărbători legale, acest lucru se întâmplă pentru a îți aduce comanda cât mai repede posibil. Încearcă totuși să nu iei în calcul această excepție atunci când ai nevoie repede de produse! Comandă-le din timp!

În orice altă localitate din România:

4) Poți ridica personal comanda de la Packeta în jurul datei de 10-13 Mai.
5) Poți ridica personal comanda de la Easybox (Sameday) în jurul datei de 10-13 Mai.
6) Îți putem livra comanda prin Sameday în jurul datei de 10-13 Mai.

De reținut! Zilele lucrătoare nu includ weekend-urile și sărbătorile legale. Chiar dacă, uneori, partenerii noștri de livrări lucrează și în weekend sau în zilele considerate sărbători legale, acest lucru se întâmplă pentru a îți aduce comanda cât mai repede posibil. Încearcă totuși să nu iei în calcul această excepție atunci când ai nevoie repede de produse! Comandă-le din timp!

Te-ar mai putea interesa și:

•  Care este stadiul comenzii mele?
•  Care sunt taxele de transport?
•  Cum pot anula o comandă?
•  Cum pot modifica produsele dintr-o comandă?
•  Livrați și în alte țări?
•  Cum pot șterge sau modifica produsele din coșul de cumpărături?
•  Vreau să văd din nou lista de întrebări