Am creat această secțiune de asistență pentru a te ajuta să obții imediat răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul timpului.
Cum pot anula o comandă?
Datorită eficienței fluxului logistic pe care l-am implementat, comenzile tale sunt expediate în câteva ore de la trimitere. Excepție fac, desigur, zilele de weekend și sărbătorile legale, când partenerii noștri de livrări nu lucrează.
Poți anula o comandă până în momentul în care aceasta este preluată de către curier.
După preluarea comenzii de către curier, anularea acesteia nu mai este posibilă. O poți, desigur, refuza în momentul în care ajunge la tine, dar trebuie să știi că în momentul în care refuzi o comandă, transferi către noi obligația plății transportului. Din acest motiv, în funcție de istoricul comenzilor tale, după refuzarea unei comenzi, posibilitatea de a mai plăti ramburs la curier poate fi restricționată. Vei putea face în continuare comenzi pe site-ul nostru achitându-le, în avans, cu cardul.
În cazul în care trebuie să anulezi o comandă, te rugăm să completezi formularul de mai jos:
Te-ar mai putea interesa și:
• Care este stadiul comenzii mele?
• Care sunt taxele de transport?
• În cât timp ajunge comanda?
• Cum pot modifica produsele dintr-o comandă?
• Livrați și în alte țări?
• Cum pot șterge sau modifica produsele din coșul de cumpărături?
• Vreau să văd din nou lista de întrebări